dilluns, 11 de maig del 2009

Costa Est

Hola familia!!!
ja hem visitat la costa est, vam marxar de Christchurch cap a banks peninsula, on el principal poblet es Akaroa, un antic assentament frances (els noms dels carrers encara estan en Frances) vam voltar per les platgetes i abadies, fent una caminadeta i vam marxar cap a Ashburton, on vam dormir a una area de servei.
La seguent parada va ser Omaru, on vam veure "blue penguins" els mes petits del mon! fan uns 25cm. Tambe vam veure "Yellow-eyed penguins" uns pinguins molt rars que sembla que portin una mascara groga als ulls.
El seguent desti va ser Moeraki, on vam fer una caminadeta pel far i vam veure mooolts pinguins, i molt a prop! Va ser molt emocionant! Tambe vam veure un "ramat"de foques (si, si, no ens hem equivocat! potser n'hi havia 50!) (be, de fet "fur seals", una especie novazelandesa) Es espertacular! Despres vam veure les Moeraki Boulders, unes roques esferiques a la platja. Com que estavem tant contents i erem a prop d'un lloc on cuinen un peix molt bo i ens n'havien parlat molt be, vam decidir menjar be! Portaven el peix directament de la barca! molt bo! (tot i que despres vam dormir a una area de servei per compensar! jeje)
Tot seguit vam anar a Otago Peninsula, on hi ha Royal albatros, que tambe vam veure! (relment amb el tema animals hem estat molt afortunats!) hem vist un pollet io un adult volant. Vam anar a un centre que tenen de recuperacio i proteccio de l'especie que esta en perill d'extincio. Va ser molt interessant. Tambe hem estat a Dunedin, la capital d'Otago, i una ciutat semi-escocesa. Hi ha molts descendents d'escocessos que es van instal.lar alla. Es una ciutat prou maca, amb uns jardins immensos!

En principi despres haviem d'anar al sud, on hi ha la zona dels Catlins, diuen que es precios! pero ha comencat a nevar!! I la previsio era d'estar 3 dies aixi! aixi que hem anat cap a Queenstown a visitar els amics que hi tenim! El paisatge es precios! pero fa fresca!!! esperem que millori i puguem seguir la ruta!

Ah! I la furgoneta ja l'hem trencat!! jeje! ens l'han canviat avui! sort que erem a Queenstown on hi havia l'empresa que ens l'ha llogat! s'encenia un llumet i resulta que han de canviar el radiador. Es n'han donat una de diferent, que sembla mes nova, aixi que perfecte! passarem un parell de dies a Queenstown i a seguir la ruta!